lördag 16 oktober

Jakt & prylar

Publicerad 22 september 2019 - 19:20

Christian Larsson visar hur du uppgraderar din teleskopiska grillpinne.

Så gör du grillpinnen lite bättre

Se i vår webb-tv hur du med en enkel manöver gör om din vanliga teleskopiska grillpinne till något lite extra.

Christian Larsson visar hur du enkelt förbättrar din grillpinne.

Ofta när man sitter på pass eller är ute och grillar eller campar så bär man med sig sin praktiska grillpinne. Ibland kan det dock vara svårt att få liv i elden med konventionella metoder. Kanske är det slut på björknäver eller så är pappret blött.

Film och ritning – så gör du din egen kamin

Att man ska blåsa på elden för att få fart på den känner de flesta till. Det kan dock både vara obekvämt att böja sig ner i ett trångt pass och otrevligt att få rök i ögonen.

Med den här uppgraderade teleskopiska grillpinnen tar du bort sådan problematik och får enkelt igång elden när du har kalla händer och ett sug efter korv och kaffe.

Fler smarta jägartips från Christian Larsson hittar du under denna artikel.

Leif Östlin 🌲🍁🪵🐇📸
#elsablombergfotografi #hälsingland #jakt #harjaktmedstövare #harjakt #jakttider #höst #enånger #bäckmora #sverige #svenskjakt #photography #photograph
...

En mil i bena idag och intet ett skall, inte ett hårstrå. Men kaffet va gott och sällskapet de bästa 🌧❄️
.
.
.
#bräddensalva #älgjakt #jakthund #jakthundar #jämthund #jämthundklubben #svenskjakt #jakttjej #jaktjenter #hyltejaktbild #dinjaktbild #jaktogvillmark #jaktbilder #älgjakt2021 #garmin #fjällräven
...

Ett stycke älg entrecote ut ur sous viden😋

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#wehunt #frånskogtillbord #fordrangerwildtrak
...

Under andra såtet idag så kom ett bra läge och en kviga föll tillslut 👍👍
.
.
.
#älgjakt2021 #moosehunting #smålandsskogar #älgjakt #jagt #jakt #swedishhunter #jaktliv #jägare #svenskjakt #småland #sweden #jaktmedhund #såt #jagd #moose #hunting #naturliv #viltvård
...