
Jägaren förlorar sina vapenlicenser efter att han glömt ett laddat vapen på en vändplan i skogen. Foto: Mostphotos
Jägare glömde laddat gevär på vändplan – förlorar sina vapen
PremiumEn jägare i 45-årsåldern blir av med sina vapen efter att han glömt ett laddat vapen på en vändplan. Trots förklaringar om panik och stress för att rädda sin hund slår Förvaltningsrätten i Karlstad fast att misstaget var för allvarligt för att låta honom behålla vapenlicenserna.
Kul att du vill följa !
För att följa artiklar måste du vara medlem och inloggad på svenskjakt.se.
Om du är medlem, logga in och följ de ämnen du tycker är intressanta.
Är du inte medlem är du välkommen att teckna ett medlemskap här.













