söndag 5 april

Jakt & prylar

Publicerad 24 februari 2019 - 09:20

Christian Larsson visar hur du enkelt tillverkar dina egna kaliber .22-skjutmål.

Christian Larsson, Överlevnadskonst, visar hur du enkelt tillverkar dina egna kaliber .22-skjutmål.

Premium: Så gör du dina egna skjutmål – del 2

Premium

Man tager vad man haver – som ståltråd, plåt och våffeljärn.
Christian Larsson visar i vår webb-tv hur du gör enkla, bra och prisvärda skjutmål för kaliber .22-skytte.
Tänk på skjutsäkerheten, se alltid till att ha tillfredsställande kulfång!

Christian Larsson i Svensk Jakts webb-tv.

...

Tidig morgon, resulterade till 17st!
-
-
-
-
-
-
-
-
#jakt #svenskjakt #swe_hunters #hunt #hunting #huntlife #huntinglife #jagt #jagd #nordichunter #beretta #kråkjakt #crowhunting #cms #cmscalls #nastycrow #jjbilden
...

When im hunting with my eagle owl it feels he is like Frankenstein. He is made of different body parts and No one likes him. Every bird in the forest screams and attacks him while I keep him safe with my shotgun. ...

⚜️TAPPRA SWINGA⚜️ ..Tänk att du äntligen är här.. det är svårt att beskriva känslan, men jag är så himla glad, förväntansfull och spänd inför vår resa tillsammans - nu äntligen har jag min lilla Vorsteh tjej! ❤️ Ännu bättre känns det när hela flocken välkomnat dig med öppna armar och kärlek. Både två och fyrbenta!

#gsppuppy #puppy #vorstehvalp #valpar #sötchock #gundogs #jakthund #jakthundar #jagdhund #gsp #germanshorthairedpointer #vorsteh #mansbestfriend #huntingdog #outdoorlife #svenskjakt #fågelhund #vorstehhund #hundar #dogsofinstagram #dogs #kurzhaar #lillasvarta #bestwoof #blackgsp #pointer #valpar #puppylife #pupsofinstagram
...

🍂🌨🌲
📷 sti89an .
.
.
.
.
#hunting #hunter #me #roebuck #deer #deerhunting #hunt #nordichunter #nordic #swenorhunter #forest #jakt #jagd #jägare #forest #rain #woods #rifle #chevaliersweden #swedemount #meindlboots #husqvarna #wildlife #nature #grass #huntinglife #rainyday #svenskjakt #outdoors #outdoorlife #trees
...