lördag 16 oktober

Jakt & prylar

Publicerad 24 februari 2019 - 09:20

Christian Larsson visar hur du enkelt tillverkar dina egna kaliber .22-skjutmål.

Christian Larsson, Överlevnadskonst, visar hur du enkelt tillverkar dina egna kaliber .22-skjutmål.

Premium: Så gör du dina egna skjutmål – del 2

Premium

Man tager vad man haver – som ståltråd, plåt och våffeljärn.
Christian Larsson visar i vår webb-tv hur du gör enkla, bra och prisvärda skjutmål för kaliber .22-skytte.
Tänk på skjutsäkerheten, se alltid till att ha tillfredsställande kulfång!

Christian Larsson i Svensk Jakts webb-tv.

En mil i bena idag och intet ett skall, inte ett hårstrå. Men kaffet va gott och sällskapet de bästa 🌧❄️
.
.
.
#bräddensalva #älgjakt #jakthund #jakthundar #jämthund #jämthundklubben #svenskjakt #jakttjej #jaktjenter #hyltejaktbild #dinjaktbild #jaktogvillmark #jaktbilder #älgjakt2021 #garmin #fjällräven
...

Ett stycke älg entrecote ut ur sous viden😋

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#wehunt #frånskogtillbord #fordrangerwildtrak
...

Under andra såtet idag så kom ett bra läge och en kviga föll tillslut 👍👍
.
.
.
#älgjakt2021 #moosehunting #smålandsskogar #älgjakt #jagt #jakt #swedishhunter #jaktliv #jägare #svenskjakt #småland #sweden #jaktmedhund #såt #jagd #moose #hunting #naturliv #viltvård
...