onsdag 3 juni

Premium

Publicerad 24 februari 2019 - 09:20

Christian Larsson visar hur du enkelt tillverkar dina egna kaliber .22-skjutmål.

Christian Larsson, Överlevnadskonst, visar hur du enkelt tillverkar dina egna kaliber .22-skjutmål.

Premium: Så gör du dina egna skjutmål – del 2

Premium

Man tager vad man haver – som ståltråd, plåt och våffeljärn.
Christian Larsson visar i vår webb-tv hur du gör enkla, bra och prisvärda skjutmål för kaliber .22-skytte.
Tänk på skjutsäkerheten, se alltid till att ha tillfredsställande kulfång!

Christian Larsson i Svensk Jakts webb-tv.

Ikke akuratt det jeg håpet å gå på åtelen😂🐇 #åteljakt #hare #vildsvinsjakt #kikkertsikte #zeiss #sauer #sauer202 #atec #atechsilencer #normaammo #svenskjakt #boarhuntersweden #huntingaddiction #jaktegal #jakt #jeger #hunting #hunt #jaktogfriluft #jaktochjägare ...

Någon som behöver en jakthund? Sixten är än så länge obokad i höst. #staffordshirebullterrier #sixtenthestaff #jakt #svenskjakt ...

Sniffs across the lake☀️😀💕🐾 ...

LJUD PÅ! .
Jo, vi vet att det är tredje gången vi visar ett skällande lodjur, men vi tycker det är så coolt så vi vill visa er igen😸😸😸
.
.
.
#lodjur #gaupe #scandcam #hälleskogsbrännan #länsstyrelsen #norberg #trailcamology #trailcam #lynx #bobcat #viltkamera #cameratrap #lodjursinventering #vilt #lynxkitten #hälleskogsbrännan #swedishwildlife #svenskjakt #trailcamcatch #ihangcamerasontrees #luchs #luchse #trailcampics #uovision #bigcatswildlife #p4västmanland #vildmarken #ilves
...

En vacker kväll som denna klagar man inte över! Och att man kan skyddsjaga vildsvin samtidigt tackar man inte nej till!
#blaser #jakt #vildsvinsjakt #försommar #billby #billbygård #svenskjakt #jaktjournalens
...

Ljuddämpare! Hur tänker ni om det?? Själv använder jag nästan alltid ljuddämpare. Jag brukar skruva av den när jag går med hund.
Enligt mitt tycke finns det övervägande fördelar med att ha en ljuddämpare monterad.
.
.
.
#ljuddämpare #silencer #stalonofficial #stalonsweden #riflehunting #jakt #dinjaktbild #hunting #passionforhunting #huntem #jagd #jagt #waidmannsheil #hunting_the_wild #huntinglife #jägare #alltomjaktochvapen #nordichunter #gohunt #jaktbilder #huntingpic #huntingphoto #huntingday #huntingislife #svenskjakt #metsästys #swedenhunting #huntingtime #jaktforlivet #jaktärjakt
...

🌱🦌
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
#viltetifokus #vitsippansvilt #roedeer #rådjur #sörmland #viltisörmland #kvinnligajägare #jakttjej #huntress #nikon #nikonsweden #widforss #snabbforss #svenskjakt #natgeoyourshot #yourshotphotography #naturephotography #outdoorlife
...