tisdag 21 september

Publicerad 1 juli 2017 - 14:04

Webb-tv: Så tar du ett trikinprov

Se en kortfilm från Jägareförbundet om hur du skär ut ett trikinprov från vildsvin för trikinbesiktning.

...

Nu börjar någon få lite för mycket överskotts energi tur att han snart får komma ut och springa i skogen. 🤩🦌

#drever #dreverjakt #dreverstyle #jakthund #familjemedlempåfyraben #svenskjakt #jagdhund #jagthund #rådjur #rådjursjakt
...

Eld, finnen, bössan.. men vad fattas? Kan ju inte påstå att jag skulle skryta om mängden tjäder i Kiruna. Sune hade nästan 3,2 mil i benen innan vi gav upp, en tjädertupp, en ekorre och några ripor. Men.. man ska vara glad för de lilla!
joelrohaut
#norrbottensjakt #fritidvildmark
-
-
#trädskällarjakt #trädskällare #finskspets #finnspets #finnishspitz #skällandefågelhund #fågelhund #skogsfugljakt #skogsfågeljakt #fågeljakt #fuglehund #fuglejakt #bergararifles #tjäderjakt #tjäder #kiruna #småviltsjakt #jägare #vildmarken #svenskjakt #300blackout #jakthund #ståndskall
...

Ett fulsnyggt djur. Men extremt roligt att jaga! 🐗 #vildsvinsjakt #skyddsjakt #jakt #smygjakt #svenskjakt #natt #tikkat3x #stalonofficial #normaoryx #308w #jaktforlivet ...